Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T14:41:42+02:00
Copil: Salutare, vrabiuta!
vrabiuta: Salut!
copil: Cum ai dormit, vrabiuta?
vrabiuta: Eu nu dorm noaptea.
Copil: De ce?
vrabiuta: Toata noaptea am alergat dupa hrana pentru puisorii mei.
copil: Prin asta demonstrezi ca esti o mama devotata.
vrabiuta: Puisorii mei sunt pe primul loc.
copil: Ma bucur ca am vorbit, vrabiuta.
vrabiuta: Asemenea si eu.
copil: O zi placuta!
vrabiuta: La fel si tie!
2 4 2
2014-10-31T14:45:41+02:00

- salut vrabiut-o mica, de ce esti suparata?
- m-am ratacit si acum nu-mi gasesc casa
- nu-i nimic te voi ajuta eu sa o gasesti.