Răspunsuri

2014-10-31T14:31:49+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-31T14:37:32+02:00
Iarna cind era cer afara si era doar gheaza craiasa zabezii a pus stapinire pe toate lacurile dar doar un singur lac raminese neinghetat , era lacum care putea vorbi . Craiasa zapezii inteleginduce cu lacul ia promis sa vie doar atunci cind ii este rindul craiasa zapezii sa dus si de atundi in fiecare an graiasa timp de 3 luni se vad

1 5 1