Răspunsuri

2014-03-02T22:46:52+02:00
Adica daca vrei schimbari de la ceilalti trebuie mai intai sa vrei schimbari de la tine!
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T23:08:08+02:00
Noi intotdeauna vedem la altii ceea ce noua ne lipseste, intotdeuna problema porneste din interiorul nostru. Daca vrei sa gasesti un raspuns, cauta-l inlauntrul tau. Raspunsul este atat de limitat precum gandirea ta. Daca poti intelege lucruri mari si complicate, atunci vei gasi raspunsuri mai bune si mai complexe.
Arghezi a avut dreptate in ceea ce priveste subconstientul uman (: