Răspunsuri

2014-10-31T15:19:53+02:00
Je te souhaite 12 mois de joie pour ce nouvel an 2015.
 
                                                                Ton ami,Pacala

:))))




pai trebuia sa fii mai explicit si sa spui clar ce vrei,in primul rand formula de adresare poate fi doar una singura,nu ai cum sa i te adresezi cuiva in mai multe feluri in aceeasi felicitare...poti folosi o formula de incheire si mai multe urari,in niciun caz mai multe formule de adresare
sa aiba un inceput cuprins si sfarsit
ia raspunsul de mai jos,oricum pe al meu l-ai raportat:)))))si oricum nu-l mai pot edita:))))succes!pe viitor scrie tu felicitarea in limba romana si daca va putea cineva te va ajuta cu traducerea pentru a te multumi raspunsurile celor care vor sa te ajute
multumesc
multumeste-i Adinei!raspunsul meu nu a fost bun :))))))succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T16:07:10+02:00

Je vous  invite a ma maison pour celebrer la nouvelle annee  a venir                                                                                           Cher Rose Marie
1 5 1