Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-31T13:54:55+02:00
OA: soare, noapte, cioara... UA: ziua, roua, noua
2014-10-31T13:56:00+02:00
Oa=oaie ,leoaica,creioane,inimioara     ua=roua,ZIUA ,CAFENEAUA,             SPER  CA TE-AM AJUTAT SI 3 CU CE ?
CU=CUREA, CUMPARATURI,CURENT,                                                                                 Daca ai nelamuriri sa ma cauti ...SUCCES
HELOO
DOAR ATAT SAU M-AI TREBUIE CU CEVA
OA: soare, foaia,noapte, cioara,oaie... UA: ziua, roua, noua