Răspunsuri

2014-10-31T13:28:10+02:00
Inseamna ca este prea cald
11 3 11
pot sa te mai intreb ceva
da
justifica repetarea versului oh! lucrurile cum se vorbesc din poezia rondelul lucrurilor de alexandru macedonski
e din culegerea Delfin clasa5
nu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T13:33:51+02:00
Semnificatia repetitiei "soare,soare..." din poezia " Note de primavara " de George Bacovia are rolul de a pune in evinta durerea profunda a eului poetic . DACA TI-A FOST DE FOLOS RASPUNSUL MEU TE ROG PUNE-L CA A FI CEL MAI BUN !!
64 4 64