Răspunsuri

2014-10-31T13:05:30+02:00
Codrul de mihai eminescu sau sti cauta pe internet!
merci dar am cautat pe net si nu am gasit credeam ca va sti cine va ceva de toamna caci codru nu e toamna
atunci ce te legeni codrule ala spune ca pleaca pasarile ca vor cadea frunzele...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T13:12:36+02:00
Poezii de toamna: 1. Romanta de toamna de Vasile Alecsandri 2. Zile de toamna de George Cosbuc 3. Sfarsit de toamna de Vasile Alecsandri DACA TI-A FOST DE FOLOS RASPUNSUL MEU TE ROG PUNE-L CA A FI CEL MAI BUN !!
3 5 3