Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T12:45:42+02:00
Intr-o zi o furnica a plecat sa adune provizi pentru la iarna ea plecase foarte departe a adunat provizile necesare si cand a plecat, pe drum a intilnit un elefant care era sa o calce furnica i-a spus:-Ai grija pe unde calci ,elefantul se uita in jos a vazut-o pe furnica el spune:Scuze nam vrut sa te lovesc,o zi buna!.sper sati fie de folos
1 5 1
2014-10-31T13:43:09+02:00
                                            furnica si elefantul                                                                                                                                                                             furnica este o insecta foarte mica.ea intr-o zi se plimba pe ici pe colo,cand vazuse un elefant gicant.furnica sa speriat de elefantul cel gigant.a doua zi furnica plecase iar la plimbare,cand sa vezi sa intalnid din nou cu elefantul.cand era pe cale sa fuga elefantul spuse:                                                                               -nu te speria draga furnica, nu-ti fie frica ca nu-ti fac nimic,raspunse elefantu           si pana la urma sau imprietenit pana cand soarta o sai desparta.   
1 5 1