Răspunsuri

2014-10-31T10:43:32+02:00
Mama sa i-a spus mereu să învețe,dar nu se știe de ce copilul s-a supărat.Atunci l-a întrebat dacă nu cumva are nevoie de ajutor la câteva materii.
Auzind aceasta ,fiul și-a spus - ia stai,mama mea are dreptate,poate am nevoie de ajutor -.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T11:04:19+02:00
Intr-o zi calduroasa de vara am plecat cu toata familia la bunici. Cu o mare pofta am mancat cirese rosii,dulci si zemoase.La un moment dat creanga sa,s-a rupt sub greutate corpului meu. Toti  s-au speriat la auzul tipetelor mele.Cu putin noroc am scapat nevatamata,iar mama I-a linistit pe tata care se panicase tare. Tata i-a cerut mamei un paher cu apa. Ca sa nu mai urc eu in cires,bunicul ia castronul si il umple cu cirese si apoi mi l-a dat mie. Titlu  La bunici