Răspunsuri

2014-10-31T09:55:03+02:00
8- 1;2;4;8 6 - 1;2;3;6 12 - 1;2;3;4;6;12 18- 1;2;3;6;9;18 27 - 1;3;9;27 36- 1;2;3;4;6;9;12;36 45 - 1;5;9;45 2- 1;2 3 - 1;3 ... Restul de la B sunt 1 si numarul respectiv ( ca si in exemplele de mai sus )
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T09:56:02+02:00
A) D8:1,2,4,8 D6:1,2,3,6 D12:1,2,3,4,6,12 D18:1,2,3,6,9,12 D27:1,3,9,27 D36:1,2,3,4,6,9,12,36 D45:1,3,5,9,15,45 
b) D2:1,2 D3:1,3 D5:1,5 D7:1,7 D11:1,11 D13:1,13 D17:1,17 D19:1,19
Sper  ca ti-am fost de ajutor
ms mai ajutat mult
Ma bucur :)
esti inteligenta
in ce clasa esti