Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T09:36:25+02:00
Afara ploua. Apa curgea amenintator din cerul fumuriu. Ioana alerga prin baltoci, stropea peste tot prin jur, era uda. Strigam dupa ea, dar se pare ca nu ne auzea. Am aflat mai tarziu ca fratele ei a facut un accident cu masina din cauza ploii. Vom povesti aceasta intamplare tuturor, si, speram ca veti sti ca trebuie sa fiti atenti atunci cand conduceti pe ploaie.
11 3 11
2014-10-31T09:36:58+02:00
Afara ploua cu galeata.Apa curgea cu repeziciune si raul se umfla din ce in ce mai mult.Satenii alergau speriati.Strigam disperata ce se intampla.Am aflat ca un caiine s-a innecat .Am intrebat in stanga si in dreapta ce se intampla.Cineva de la tv ne-a zis ca "ve-ti sti maine, va vom povesti cu lux de amanunte".Trista experienta am trait
11 3 11