Răspunsuri

2014-10-31T09:34:15+02:00


1/5*a+5/6*b=70

1/3*a+1/11*b=31

rezulta 6a+25b=2100 si 11a+3b=1023 SISTEM rezulta 66a+275b=23100

si  -66a-18b=-6138 rezulta 257b=16962 rezulta b=66 si a=75

se rezolva cu ajutorul ecuatiilor,nu am facut sisteme dar mersi
am incercat sunt in clasa a 4.
mersi ca ai incercat sunt altii care chiar stiu si nu vor sa ajute
poate nau timp
asa e
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T10:22:55+02:00