Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T21:41:50+02:00
Corect este un pic...........................................................................
2 5 2
2014-03-02T21:42:25+02:00
Raspunsul corect este un pic.
un pic
depinde de context
corect se spune un pic dar depinde si de context... asa a zis si bizeraraluca ,e adevarat..
nu depinde de nici un context deoarece un pic descrie o cantitate oarecare iar umpic nu descrie nimic.
....