Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T09:22:53+02:00
Pai daca desenezi patratul ,ii faci mijloacele fiecarei laturi iti ies 4 triunghuri isoscele le faci congruenta si scoti ca latura cu tare e congruenta cu celelalte 3 :))


Comentariul a fost şters
da :)))
Comentariul a fost şters
cu placere sai si tu un multumesc:))))
merci:))))))
2014-10-31T09:36:10+02:00
Deseneaza patratul si ia mijloacele >>())
e bn nici eu nu prea o am cu mate
eu o am sunt olompic dar ce te-ai trezit su convex ??:)))))
de unde esti?:)))))
amara bz
buzau?:))))