Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-31T09:12:48+02:00
                                 Am legat tristetea la ochi                                                        Tristetea ma apasa incerc sa scap de ea dar nu pot. Lumea nu mai e roz totul s-a schimbat totul e gri si parca nimic nu mai are rost. Fericirea ca un soare se ascunde dupa norii negri ai tristetii iar ea nu mai are raze asa de puternice raze cu care sa coloreze toata lumea...Monotonia pune incetisor stapanire peste noiiar acel ceva pe care il avem in noi e ascuns si nu vrea sa iasa.....(scuze daca am facut greseli de exprimare sau gramaticale )
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T09:13:14+02:00
Viata este frumoasa, mai ales la varsta noastra cand inca ne bucuram de jocurile copilariei si grijile inca sunt in spatele parntilor.Multi sunt aceia care orbiti de multe lucruri marunte privesc viata cu tristete.Unii alearga dupa bani uitand sa se bucure de natura, de o floare sau de gustul unui mar.Ei dar eu sunt special,am legat tristetea la ochi si imi traiesc viata frumos. Ma bucur cand iau un zece,cind vad copii fericiti, cand mama si tata se iubesc,cand stau in ploaie,cind ma joc cu zapada.Este mai frumos asa decat sa fi posomorat,sa ai ochii mereu in lacrimi.Cand esti trist nimeni nu te intreaba ce ai , traim intr-o lume egoista de aceea tu trebuie sa legi tristetea la ochi si sa-ti schimbi atitudinea
Se vede că-ţi faci datoria aici ;)
normal vreau sa ajut
:p