Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T08:49:44+02:00


Aria lui AMC este 28*25/2=350 cm2.

Aria lui ABC= ARIA lui AMC *2= 350*2=700 cm2

4 4 4
2014-10-31T09:11:18+02:00
2,5 dm= 25 cm(MN)
aria oricarui triungi este egala cu baza x inaltimea pe 2
daca ABC este echilataral inseamna ca AM este si inaltime.
daca nu-i inseamna ca trebuie sa aflii aria lui AM
aria lui AMC este baza ori inaltimea pe 2
baza: AC; inaltime NM
28x25 pe 2=700:2=350 cm patrati
si stim ca AM este mediana deci imparte triunghiul in doua echivalente rezulta ca aria lui ABC egal cu 2xAMC=700 cm2
1 4 1