Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T08:37:49+02:00
Pai...era o zi ca toate celelalte cand 3 copii mici din clasa a 2a intra la noi in clasa,iar noi ,i-am umplut de lapte si corn,normal ca dupa am fost la dna directoare si ne-a scazut media la purtaree :)))
2014-10-31T08:46:39+02:00
Era multa zarva in clasa .Statram linistit si discutam cu colega mea de banca despre un joc pe calculator .Ma ridic in picioare sa-i explic mai bine .Si gesticulez si explic ,stiti voi cum e sa inteleaga mai bine.Dar nu am observat ca in clasa s-a lasat o liniste mormantala.Ce credeti langa mine era profesoara care asculta explicatia mea Intr-nu tarziu am vazut-o cu coada ochiului si m-am speriat asa tare.Au ras toti de mine si de atunci mi-a ramas porecla IT