Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T08:36:47+02:00
Perim patrat=perim triunghi echilateral cu l = 8

Perim triunghi echilateral = 8+8+8 = 24 cm

Perim patrat = 4xl = 24
l patratului = 24:4
l = 6 cm
2014-10-31T09:02:46+02:00
Daca e triunghi echilateral inseamna ca fiecare latura e 8 cm
8x3= 24 cm(perimetrul triunghiului///perimetrul patratilui)
intr-un patrat toate laturile sunt egale rezulta ca 24:4=6 cm latura