Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T21:13:15+02:00
No, you may not get out, it's cold and rainy


nu te supara , dar raspunsul tau e gresit , Ctinamaria31
trebuia sa pui in loc de linia trasata de mine may sau may not
ah, pai asta nu am stiut ca ai avut de ales. Nu e gresit, doar ca are alt inteles
scuze
daca vrei putem sa ne imprietenim si sa vb intotdeauna
2014-03-02T21:17:39+02:00
No, you may not get out; it`s cold and rainy.
Sper ca te-am ajutat!
cu placere pa! :)))
pa , pa
buna Myanna
buna Myanna cf??
buna Myanna