Răspunsuri

2014-10-30T23:23:39+02:00
Lâna este un produs textil foarte popular, realizat din părul unor animale și folosit la tricouri și alte haine exterioare menite să fie cât mai călduroase. Cea mai frecventă este lâna de oaie, dar se poate obține lână și de la capre, lame sau iepure. Lâna este din ce în ce mai mult înlocuită de alte materiale (bumbac, fâș, artificiale) datorită unor dezavantaje ale ei cum ar fi faptul că se strânge la apă, provoacă mâncărimi unora dintre purtători sau chiar provoacă reacții alergice....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T23:29:46+02:00
       Da, lana este un material natural deoarece provine de la oi si nu este fabricata pe cale artificiala in laborator - cum sunt fibrele sintetice.
2 5 2