Grupeaza astfel cuv. urm.:in 1 coloana pe cele care contin diftongi si in a2a coloana pe cele ceare contin vocale in hiat:poezie,coordonare,florareasa,podoaba,zoologie,procedeu,idee,stiinta,cadou,tustrei,seara,casierie,functionar,zmeu?

2

Răspunsuri

2014-10-30T23:23:17+02:00
Diftongi: florareasa, podoaba, procedeu, cadou, tustrei, seara, functionar, zmeu.
Hiat: poezie, coordonare, zoologie, idee, stiinta, casierie. :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T23:24:09+02:00
Cuvintele care contin diftongi sunt: florareasa, podoaba, procedeu, cadou, tustrei, seara, zmeu..celelalte contin vocale in hiat
Diftong*
bine...merci...
Poti te rog sa imi dai "cel mai bun"?
ce??
Asta!!..ms!!:*