Calculati in functie de n,valoarea expresiei √(3 la n-5)² - √(6-3 la n)² ,unde n este numar natural.

2
Scuze ,nu am vazut ce am scris...
Din instinct imi vine sa spun tot radica
scri-o im paint si pune-o aici ca imagine, asa e cel mai bine
ok
nu trebuie sa scrii frumos, eu inteleg oricum

Răspunsuri

2014-03-02T21:20:06+02:00
Sper sa-ti fie de folos .... 
Ba da , era o fosrma mai simpla , in loc sa folosesc 3la n + 3 la n , e acelasi lucru !
Voiam sa zic ca se reduce.
Adica nu mai ai 3 la n deloc.
Expresia da 1 sau -1, indiferent de valoarea lui n ( adica n<2 sau n>2 ).
Deci este buna a doua ... nu eram sigura
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T21:23:44+02:00
|  3^{n} - 5| - | 6 -  3^ |  =

I. Daca n<2 : -( 3^{n} - 5) - (6 -  3^{n} ) = - 3^{n} +5 - 6 +  3^{n} = -1

II. Daca n>2: (  3^{n} - 5) - (-)(6 -  3^{n} )=  3^{n} - 5 +6 - 3^{n} = 1