Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T22:20:26+02:00
O noua chinovie va fi construita in judetul meu. (manastire)                            Ma naimesc de maine la un magazin. (angajez)                                            Urasc acea femeie, este o mironosita. (femeie ipocrita)                                  Bejania a produs multe daune. (fuga din cauza asupririi)
4 5 4
2014-10-30T22:26:55+02:00
Matusa ma e in chinovie de la varsta de 9 ani.     tata sa naimit la petrom.         andreea este o mironosita bejanie de prima clasa.