Stabiliti sensurile cuvintelor subliniate :
,,zile grase si vesele (cuvantul subliniat este grase)
,,tot veninul cat l-am adunat in inima mea (veninul cuv. subliniat)
,,inchina oala cãtrã toate obrazele (cub subliniat obrazele). Mulţumesc!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T22:11:31+02:00
Grase= bogate; veninul=ura;  obrazele=persoane
3 4 3
2014-10-30T22:13:24+02:00
Grase- lungi, nesfârșite Veninul- ură, invidie, egoism Obraze- persoane
2 4 2