Răspunsuri

2014-10-30T22:06:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 avea bine cu cineva= a fii intro relaaatie buna cu persoana respectiva
a nu se avea bine cu cineva= a fii intro relatie proasta cu cineva
a fi de capul sau=a face tot ce vrea fara supraveghere
ai da cuiva o lectie= al invata pe cineva ceea ce e bine sau  rau
a lua de la cineva o lectie= a invata de la cineva ceea ce e bine sau rau din urma unei probleme
15 4 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T22:08:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A se avea bine cu cineva= a se intelege cu cineva;a fi pe termeni buni
a nu se avea bine cu cineva=a fi certat cu cineva

a fi de capul sau=a fi pe cont propriu;a-si purta singur de grija

a-i da cuiva o lectie=a invata pe cineva o lectie(de ex. Andrei se tot lua de mine asa ca i-am tras una⇒l-ai invatat pe Andrei o lectie.)
a lua de la cineva o lectie=a trage on invatatura de la cineva 
19 4 19