Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T22:02:54+02:00
Derivare cu sufixe si prefixe
Alteori - prin compunere din alte si ori, unsprezece - sudare , parintesc prin derivare
compunere,compunere,derivare
2014-10-30T22:03:40+02:00
Cuvintele alteori, unusprezece, parintesc s-au format prin derivare cu sufixe si prefixe. 
Compunere;compunere;derivare!
multumesc mult
parintesc?
vreau astazi raspunsul pls
cuvantul parintesc s-a format prin derivare de la cuvantul de baza parinte.