Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:58:21+02:00
Marimile scalare sunt caracterizate doar de valoare numerica si unitate de masura iar marimele vectoriale au pe langa valoare numerica si unitate de masura si o orientare adica durectie si sens. ex de marimi scalare: durata, masa, volumul ex de marimi vectoriale: viteza, forta, deplasarea
70 4 70
multumesc :-*
Te rog, piti da click pe raspunsul meu ca fiind cel mai bun
gata
2014-10-30T22:02:46+02:00
Marimile vectoriale au directie,sens,valoare numerica si unitate de masura,in timp ce marimile scalare nu au decat valoare numerica si unitate de masura.
Ex. de marimi:Scalare: lungimea;masa;temperatura;volum;densitate etc.
                     Vectoriale: forta;acceleratia gravitationala;viteza;deplasarea etc.
21 4 21