Răspunsuri

2014-10-30T21:53:28+02:00
Andrei e lenes si in unele zile e harnic. La magazin sa ieftinit enorm produsele pe cand sa ajunj sa scumpit la loc. Bucurate de tinerete ca batrandeta vine repede
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:53:41+02:00
Povestea "Tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte" mă întristează. Omul harnic are un trai bun pe când omul leneș de foame moare. Produsul a fost scumpit ultima dată cu 20%, însă acum s-a ieftinit.
3 5 3