Răspunsuri

2014-03-02T20:47:13+02:00
Poate vrei sa zici nonliterara. Aceasta apartine textelor nonliterare, adica textelor fara figuri de stil, imagini artistice. exemple: ziarul, scrisoarea, vederea, revista
;)

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T20:49:16+02:00
Pai de exemplu in propozitia ”de la Iasi la Botosani sunt 150 Km” trebuie sa identificam constructia neliterara iar aceasta este 150 Km 
deci structura neliterra este contruita din cifre in acest caz ai inteles?
sper ca te-am ajutat
multumesc mult
neliterar este un cuvant scris gresit
Comentariul a fost şters
da am inteles