Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:31:31+02:00
Posturile de televiziune şi emisiunile TV sunt modalităţi comode şi relaxante de petrecere a timpului liber. Ca să se bucure de o audienţă enormă, ele vin cu diverse programe, ştiri, emisiuni, filme. Contribuţia lor constă în a fi pe placul telespectatorilor, dar nu şi de fiecare dată utile.  Astfel,avantajele televiziunii ar fi următoarele:Te informează prin cele mai diverse metode;Datorită imaginei, duratei şi sunetului face mesajele mai credibile şi mai persuasive cu un grad înalt de înţelegere;+Te distrează şi te relaxează după o zi încărcată de muncă sau de studii;Este cel mai eficient mijloc de publicitate, se reţine uşor datorită combinaţiei dintre imagine şi sunet.Oferă o flexibilitate creativă prin diverse emisiuni sau ştiri ce întrunesc o doză de măiestrie artistică;Te ajută să uiţi de problemele cotidiene prin varietatea ce ţi-o oferă;Este accesibilă şi simplă în alegerea programelor, avînd o telecomandă alături.Ca orice mijloc de informare în masă, televiziunea are şi ea dezavantajele ei:-Informaţia poate fi uşor uitată, atunci cînd nu putem să revenim la ea şi nu este redifuzată;-Copiii şi adolescenţii pot să aleagă filme şi emisiuni, care nu sunt în concordaţă cu vîrtsa lor;-Difuzarea filmelor sau emisiunilor cu scene de violenţă, aduc la schimbări grave în viaţa socială;-Vizionarea filmelor horror sau a emisiunelor şocante  aduc stări de oboseală, crize de panică;-Este un mijloc eficient de manipulare în masă;-Nu îţi oferă de fiecare dată informaţie veridică;-Tot mai des apar experţi falşi ce îşi impun punctul de vedere(ce să mîncăm,cu ce să ne îmbrăcăm,cum să ne comportăm etc).
1 5 1
2014-10-30T21:32:35+02:00
O idee .... : dezavantaje ( pot influenta copiii inspre rau ) ; avantaje (informeaza lumea despre diferite probleme din tara ....... din afara ... )
1 5 1