Răspunsuri

2014-10-30T21:20:56+02:00
Ei au simtul ,,limbii'' foarte dezvoltat.Ei gusta in general vinuri de peste 100 de ani si vinuri regale,scumpe,rafinate,etc.Pentru asta,ei primesc o gramada de bani,si gusta si un vin bun. :)
E ca si cand cumperi un telefon si te duci la un specialist sa-ti spuna daca e facatura/replica sau nu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:26:54+02:00
        Degustatorul de vin este cel care .... gusta vinul. Fiecare fabrica de vin are cel putin un degustator. Acesta gusta vinul si ii acorda o nota. In functie de aceasta nota vinul respectiv va fi incadrat la o categorie mai buna, deci va fi mai scump sau la o categorie mai slaba. 
         In industria vinurilor exista niste norme (STAS-uri) ce trebuiesc respectate. Adica, vinul dintr-o anumita categorie trebuie sa indeplineasca anumite lucruri cum ar fi culoarea, gustul, mirosul, aciditatea etc.