Răspunsuri

2014-10-31T15:14:27+02:00
A condus tara in niste perioade foarte zdruncinate ale Romaniei,stabilizand-o si incluzand un nou stat numit stat democratic.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T15:48:01+02:00
Dupa abdicarea lui Cuza in februarie 1866, locul sau a fost luat de un principe strain, in speta Carol I de Hohenzollern.
In timpul domniei lui Carol, una foarte lunga de altfel (1866-1914), a fost adoptata una dintre cele mai libere Constitutii din Europa (1866). Pe plan politic, s-au aflat la putere doua partide: cel liberal si cel conservator, care si-au insusit rapid regulile parlamentare, ceea ce a demonstrat maturitatea clasei politice romanesti. Printre cei mai importanti oameni politici s-au remarcat: Petre P. Carp, Mihail Kogalniceanu, Lascar Catargiu, Ion C. Bratianu (pe care eu il consider unul dintre cei mai mari oameni politici pe care i-a dat Romania), s.a.
De asemenea, Romania a devenit stat independent la 9 mai 1877, independenta obtinuta in urma unui razboi la care Romania a participat alaturi de Imperiul Tarist, luptand impotriva Imperiului Otoman. Romanii, sub comanda lui Carol au avut parte de lupte glorioase pa campurile de lupta din Bulgaria. Ca urmare a participarii la razboi, Marile Puteri au recunoscut independenta Romaniei. 
Totodata, ca urmare a noului statut al tarii, Romania a devenit regat in anul 1881. Deceniile urmatoare s-au caracterizat printr-un progres semnificativ pe plan economic, social, politic si cultural. 
Cam asta e cu domnia lui Carol I.
2 4 2