VA ROG SA MA AJUTATI ! E URGENT !!!!

1. Un dreptungi are lungimea egala cu 16 dm si perimetrul de 52 dm. Determinati latimea dreptunghiului .
2. Un dreptunghi are perimetrul de 76,8 cm. Stiind ca lungimea este de trei ori mai mare decat latimea, determinati dimensiunile dreptunghiului.

2

Răspunsuri

2014-10-30T21:13:40+02:00


1. 16+16=32

52-32=20

l=10


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:15:30+02:00
1. P = (L+l) x2
52=(15+l)x2
15+l=52:2
15+l=26
l=26-15
l=11

2. P=(L+l) x2
L=3l
76,8=(3l+l)x2
78,8=4l x2
4l = 78,8 :2
4l = 39,4
l=39,4 : 4
l=9,85