Scrieti ce inseamna elemente ale naturi si alegeti elementele naturii din urmatoarele cuvinte:
campie ,lunca,aer,crengi,cer,nori,soare,vazduh,ziua,crivat,vant ,foc VA ROG SA MA AJUTATI !!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:14:46+02:00
Elementele naturii se refera la lucruri pe care le gasesti in natura sau care fac parte din natura. Acestea sunt: lunca, aer, crengi, cer, nori, soare, vazduh, crivat, foc, vant. Campia nu este deoarece nu tine de natura, si de relief, iar ziua nu este, deoarece tine de astronomie.
Dai cel mai bun te rog?
da dar trebuie sa mai dea cineva un raspuns ca sa dau cel mai bun
:))))))
Multumesc!!
2014-10-30T21:41:51+02:00