Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T21:00:16+02:00
Daca un unghi al bazei este de 70 grade ⇒ are inca un unghi de 70 si unul de 180 -( 70 +70) = 180 -140 = 40 grade
Daca unghiul format de laturile egale este de 70 grade⇒ celelalte 2 unghiuri sunt congruente ⇒ masura ambelor este egala cu (180 - 70) : 2 = 110 :2 = 55 grade
2014-10-30T21:01:09+02:00
Pai ai 2unghiuri congruente a 180=70+a+a 2a=180-70 a=110÷2 a=55