Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T20:57:58+02:00
21,28,35,42,49,56,63
da facebook cum te cheama
raspunede-mi ppe mesaje
tem dat
marchez
zorovyvy mai vb
2014-10-30T20:58:09+02:00
  ,,,,21,,28,,35,,42,,49,,56,63, sper ca ti-am fost de ajutor
cu placere :) :-*
Pai daca trebuie sa fie cuprinsi intre 15 si 65, cum sunt si 7 si 14?
evalueazam-i si mie rasp
:)) nu am citit si 1
15 pfoayyyyyy