Răspunsuri

2014-10-30T20:45:53+02:00
X=pretul initial
x-x/10*x=54
10x-x=540
9x=540
x=540:9
x=60
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T20:53:16+02:00
Notam a pretul initial
a -  \frac{a}{100} \frac{10}{1} = a-  \frac{10a}{100} = a -   \frac{a}{10}  \frac{10a}{10} -  \frac{a}{10} =  \frac{9a}{10} =54
 \frac{9a}{10} =  \frac{54}{1}⇒ 9a = 10 × \frac{54}{1} [/tex] ⇒ 9a = 540 ⇒ a = 540 :9 ⇒ a =60
2 5 2