Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T00:36:47+02:00
         De multe ori o boala contactata se vindeca greu datorita rezistentei la antibiotice sau pot exista si situatii mai grave care necesita internare sau chiar operatie. Hepatitei i se mai spune si boala ,,mainilor murdare'' iar pentru tratarea ei este necesaro de o spitalizare de 2-3 saptamani. In plus dupa aceasta vei tine un regim alimentar de un an de zile. Te chinui un an de zile doar pentru ca ti-a fost lene sa te speli pe maini inainte sa mananci. Deci este o boala ce putea fi prevenita. Acesta este doar un exemplu, mai sunt si alte boli asemanatoare ce ar fi mai usor de prevenit decat de tratat.
9 4 9
2014-10-31T00:51:54+02:00
E mult mai bine să faci controalele periodice la medic și să-ți faci analizele. Astfel, orice boală sau începi de îmbolnăvire pot fi depistate la timp pentru a fi vindecate în scurt timp.
4 4 4