Răspunsuri

2014-10-30T20:41:18+02:00
Anual= Merg anual la bunicii mei.
anuar= Este o publicatie anuara la acea revista . 
Sper ca te-am ajutat... :* poti sa faci si tu alte prop. cu aceste cuv.
stiu cum este....am avut si eu faze dastea...ai facebook?
Da dar lam sters ma cautau niste baieti si nu ma lasau in pace si lam sters
Frate vreau sa ma distrez nu teme
Si mia zis un coleg de saitul asta
:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T20:44:32+02:00
Eu anual merg la circ (adica o data pe an)
directoarea are un anuar (adica o foaie pe care scrie informati)
1 5 1