Răspunsuri

2014-10-30T20:32:45+02:00
Pentru ca il ajuta sa invete sa pretuiasca tot ce are si sa-i ajute pe cei cu neajunsuri.
sau: pentru a capata experienta si sa-si de-a seama in ce se descurca, el/ea, cel mai bine.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T20:36:56+02:00
        In primul rand, actiunea de voluntariat este buna deoarece iti schimba modul de gandire, devenind astfel mai bun, mai sufletist cu semenii nostri aflati in suferinta sau intr-un necaz.
       In al doilea rand, voluntariatul ne ajuta sa ne gasim mai repede un loc de munca, imediat dupa ce terminam liceul sau facultatea. Deoarece, am fost implicati in actiuni de voluntariat inseamna ca avem ceva experienta de munca, chiar daca nu a fost platita si putem porni astfel de la un salariu mai mare.