Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T20:16:01+02:00
Eclipsa-elipsa
dental-dentar
imigrat-emigrat
cundor-contur
colinar-culinar
cazier-sasier
sper ca te-am ajutat?
2014-10-30T20:19:29+02:00


eclipsa-a umbri, a pune in umbra,a depasi,a lasa in urma

dental-stomatologic

imigrat-strain

cazier-catalog,dosar,registru

Aste sunt sinonime .. Da multumesc mult pt raspuns
aa paronime....scuze imi pare rau
Nu este nimica multumesc mult imi trebuiau si sinonimele :*
aa ok