Hey!Puteti sa-mi dati o idee cu ce culoare as putea face iarba si cerul intr-ul desen de Halloween,la care m-am gandit ca sa se "desfasoare" noaptea.
Multumesc!

2
iarba verderosietica si cerul rosietiknegru
Am castigat concursul! :D Va multumesc din nou pentru ca ati raspuns la intrebarea mea!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T20:01:24+02:00
Iarba albastru sau negru iar cerul violet
2014-10-30T20:01:50+02:00
Cerul sa fie intr-o combinare de negru, mov si albastru , iar iarba sa fie un verde inchis cu negru .
Multumesc!Este o idee foarte buna,dar exista o problema,eu desenez cu niste creioane,iar daca as combina culorile ar iesi naspa,mai ales ca maine trebuie sa prezint desenul.