Răspunsuri

2014-10-30T19:46:24+02:00
Participiul indica rezultatul actiunii, este o forma de baza pentru formarea timpurilor si modurilor compuse. Pariul a fost mărit.Căsătoria ne va fi binecuvîntată.Hoții erau înconjurați.Cămășile au fost șifonate.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:57:09+02:00
Drumetul mergea pe o poteca batatorita.(batatorita-participui cu valoare adjectivla)
Greseala recunoscute e pe jumatate iertata.(recunoscuta)
A vorbit raspicat la intrebarea pusa..(raspicat-valoare adverbiala )
A fost o vreme nespus de frumoasa.(nespus de)
Apa era nemaipomenit de rece.(nemaipomenit de)


multumesc foarte mult sunteti tare draguti mi-ati fost de foarte mare ajutor
cu placere