Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-30T19:41:10+02:00
X este la patrat? adica x la a doua
da, -x^{2}
discriminantul=b^2-4ac=7^2-4*(-1)*(-6)=49-24=25
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:43:41+02:00
Delta=bpatrat-4ac
delta=49-24
delta=25
d=radical din 25 = 5
x1=-7-5/2a=-12/-2=6
x2=-7+5/2a=-2/-2=1
aceasta e pe scurt  ce chiar nu stii cum se rezolva ecuatii de gradu 2
Ba da, stiu dar ma incurca ceva in caiet ...scrisesem ceva gresit si da-ia mi s-a parut ciudat ... :D Merci de raspuns .