Răspunsuri

2014-10-30T19:39:50+02:00
Sacosa - pachet, punga
a vorbi - a relata, a comunica
magazin - centru comercial
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:43:00+02:00
Sacoșă-plasă,săculeț
a vorbi- a spune, a zice , a se exprima, a comunica
magazin-prăvălie,dugheană




























































































































2 5 2