Răspunsuri

2014-03-02T19:46:56+02:00
Prima,secunda,terta,cvarta,cvinta,sexta,septima,octava
Multumesc. Care este cea mai grea??????????????????????
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T20:10:42+02:00
Unison (perfecta)
secunda (mare)
terta (mare)
cvarta (perfecta)
cvinta (perfecta)
sexta (mare)
septima (mare)
octava (perfecta)
nona (perfecta)
decima (mare)
unodecima (mare)
duodecima (perfecta)
2 3 2