Aflati numerele a) cu 6 mai mari decat:7;6;9;11.
b) de 6 ori mai mari decat:7;6;9;11
c)cu 6 mai mici decat:7;6;9;11.



2
a) 6+7=13
6+6=12
6+9=15
6+11=17
b) 6x7=42
6x6=36
6x9=54
6x11=66
c) 7-6=1
6-6=0
9-6=3
11-6=5

Răspunsuri

2014-10-30T19:37:06+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:39:28+02:00
A) 6+7=13
    6+6=12
    6+9=15
    6+11=17
b) 6x7=42
    6x6=36
    6x9=54
    6x11=66
c) 7-6=1
    6-6=0
    9-6=3
    11-6=5

3 5 3