Răspunsuri

2014-10-30T19:12:31+02:00
Rosu, galben,albasstru
Astea sunt toate?
Singurele care nu se obtin din nimic doar astea sunt??
pai da....cele care se obtin sin alte culori se numesc binare
sau secundare.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-30T19:14:55+02:00
Rosu galben albastru
pai nu inseamna culori care nu se obtin din nimic?
aa
..
negru si alb mai trebuia!
Scuze ca te contrazic,dar eu stiu ca negrul si alb sunt nonculori ;)