Transformati vorbirea directa in vorbire indirecta : -de vanzare ti-i gainusa..., mai baiete? -De vanzare mosule! -Si cat cei pe dansa? -cat crezisi dumneata ca face! -Ia ad-o-ncoace la mosu, s-o dramalueasca!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-02T19:30:00+02:00
Un batran întrebă daca este de vânzare găinuşa. Tanarul îi răspunse ca este de vânzare . Batrânul îl mai întrebă cât cere pentru dânsa . Băiatul ia raspuns că cere cât credea bătrânul că face, după care batranul i-o cere sa o drămăluiască.
10 4 10
2014-03-02T19:36:43+02:00
Un batranel in piata il intreaba pe baiat daca este de vanzare gainusa si cat cere pe ea. politicos baiatul ii spune sa-i dea cat crede de cuviinta.

asta este din amintiri din copilarie??pupaza din tei?
5 4 5