Răspunsuri

2014-10-30T19:18:58+02:00
A fi-sein
a invata-lehrnen
a locui-wohnen
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-30T19:22:12+02:00
Ich bin                                                                                                                Du bist                                                                                                               Er , sie , es ist                                                                                                  Wir sind                                                                                                                 Ihr seid                                                                                                        Sie sind .                  (acesta a fost verbul sein , a fi . El nu este regulat )                lernen  ( a invata)                                                                               
   ich lerne
   du lernst
   er , sie , es lernt 
   wir lernen
  ihr lernt                                                                                       
                                                                                                              
    Wohnen  ( a locui 
   ich wohne
    du wohnst
    er , sie , es wohnt
    wir wohnen
     ihr wohnt
      sie wohnen                                                                                                                                                                                                                                                                         
SCUZE , NU STIU DE CE S.A POSTAT ASA ..
era : ich bin , du bist , er sie es ist , wir sind , ihr seid , sie sind